Cesta do médií
MediaMastery
ZDARMA 4.7. od 13.00
CO TĚ ČEKÁ?
1. Co je/není PR
Abys ses mohl/a úspěšně prezentovat v médiích, důležité je pochopit, co je a co už není PR (public relations) a jak jej pro sebe můžeš využít.
2. Media relations (vztahy s novináři)
Představ si, že jsi v televizním studiu, kamera, střih... Nyní máš jedinečnou možnost statisícům lidí říct o svém projektu, o své expertize nebo o svém produktu. Další měsíc listuješ prestižním magazínem, kde o tobě vyšel inspirativní článek.
Tvé jméno je veřejnosti známé, laická i odborná veřejnost tě díky médiím vnímá jako experta ve svém oboru.
Jak je to možné?
Ovládáš nevyhnutelné postupy, díky kterým jsi pravidelně vidět a slyšet v médiích. Které to jsou zjistíš na tréninku.
3. Příklady z praxe
Na konkrétních příkladech ti ukážu rozdíly mezi efektivní a neefektivní tvorbou obsahu i komunikaci s médii v praxi.
KDO JSEM?
Jsem Martina Julinová, specialistka na mediální komunikaci a PR.
Pro firmy i jednotlivce zajišťuji PR kampaně na míru, díky kterým jsou vidět v médiích. Založila jsem Mediální akademii, ve které učím, jak na média a PR. V médiích se pohybuji 21 let. Z toho 18 let jsem aktivně působila v celoplošných televizích, pro které jsem jako novinářka vytvářela mediální obsah. Nejprve pro TV Nova a poté pro TV Prima. Také jsem spolupracovala s rádiem Impulsem a několika deníky. Prostředí médií znám dokonale.
Obsah pro média i PR kampaň zajistím i Vám!