Cesta do médií

MediaMastery 

ZDARMA 4.7. od 13.00

CO TĚ ČEKÁ?

1. Co je/není PR

Abys ses mohl/a úspěšně prezentovat v médiích, důležité je pochopit, co je a co už není PR (public relations) a jak jej pro sebe můžeš využít. 


2. Media relations (vztahy s novináři)

Představ si, že jsi v televizním studiu, kamera, střih... Nyní máš jedinečnou možnost statisícům lidí říct o svém projektu, o své expertize nebo o svém produktu. Další měsíc listuješ prestižním magazínem, kde o tobě vyšel inspirativní článek. 

Tvé jméno je veřejnosti známé, laická i odborná veřejnost tě díky médiím vnímá jako experta ve svém oboru.  

Jak je to možné?

Ovládáš nevyhnutelné postupy, díky kterým jsi pravidelně vidět a slyšet v médiích. Které to jsou zjistíš na tréninku. 


3.  Příklady z praxe

Na konkrétních příkladech ti ukážu rozdíly mezi efektivní a neefektivní tvorbou obsahu i komunikaci s médii v praxi. 

KDO JSEM?

Jsem Martina Julinová, specialistka na mediální komunikaci a PR. 

Pro firmy i jednotlivce zajišťuji PR kampaně na míru, díky kterým jsou vidět v médiích. Založila jsem Mediální akademii, ve které učím, jak na média a PR. V médiích se pohybuji 21 let. Z toho 18 let jsem aktivně působila v celoplošných televizích, pro které jsem jako novinářka vytvářela mediální obsah. Nejprve pro  TV Nova a poté pro  TV Prima. Také jsem spolupracovala s rádiem Impulsem a několika deníky.  Prostředí médií znám dokonale. 

Obsah pro média i PR kampaň zajistím i Vám!